همه چی درهم

هر نوع مطلبی اینجا هس

همه چی درهم

هر نوع مطلبی اینجا هس

من بی تو چه کنم؟

دل نوشته بلند و زیبای وضع ناهنجار من , دل نوشته وضع ناهنجار من

در این وضع ناهنجار من

سرداب من

گرداب غم

بگو آخر تو ای جانا

که من بی تو چه کنم؟!

در این سوز و گداز و آه من

راه من

همراه غم

بگو با من تو ای جانا

که من بی تو چه کنم؟!

در این تنهایی و بی تو ماندن

بی تو خواندن

در سوگ غم

بگو با من تمام نا

که من بی تو چه کنم؟!

که من بی تو

در این سرداب

در این گرداب

در این پیچ و خم و مرداب

در این وادی

که ندارد هیچ آزادی

بگو آخر تو ای جانا

که من بی تو چه کنم؟!

در این سوز و غم و آه

در این راه

پی تردید ماه

بی پناه

در این آشیان

که نشد زد یک فغان

بگو با من تو ای جانا

که من بی تو چه کنم؟!



  • نفس خانومی

نظرات  (۲)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • زیبا بود
    عالیییییییییییی
    لااااااااااااااایک
    پاسخ:
    خخخخ
    قشنگه؟؟من هنوز خودم نخوندم
    خخخ
    مرسی
    دوس داشتم
    پاسخ:
    خخخخ من هنو نخوندم
    مرسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی