همه چی درهم

هر نوع مطلبی اینجا هس

همه چی درهم

هر نوع مطلبی اینجا هس

سے گـار!

چند روزی است سیگارم دلم را میزند...

میلی ندارم!

اما بی انصافی است آنطور که مرا ترک کردی ترکش کنم!

شاید دلی در سینه نحیفش با هر پُک می تپد اعتراف میکنم هیچگاه سیگارم را ترک نمی کنم!

آتیش داری؟؟؟

جیره ی سیگارم را بدهید!

و تنهایم بگذارید !!!!

در من تیمارستانی

قصد شورش دارد...

 

گور  پدر آن سلامتی که سیگار را مضر می پندارد!

سیگار من...

نگران حال من است...

هــر از گــاهـی واسه آروم شـدن

بــایــد بغض کــرد ،

یـه گـوشـه نشست و بـلنـد بـلنـد سیـگـار کشیـد !!!

سیگـار فـُروش گـوشـه ی خیـابـان هـم فهـمیـد

و تـُو هنـوز نمـی دانـی...

ایـن منـم کـه دارَم دود میشـوم

سـیگـار هـایـم بهـانـه اسـت...

سیگارم را بیرون میکشم....

نه برای اینکه کسی از دود سیگارم آزرده نشه!!!

برآی اینکه نمیخوام، نمیخوام....

کسی در غم و اندوه سیگارم شریک شه...

  • نفس خانومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی