همه چی درهم

هر نوع مطلبی اینجا هس

همه چی درهم

هر نوع مطلبی اینجا هس

آمدی و همه ی فرضیه ها ریخت به هم!

مثل موهای فِرت در زیر باران بهار 

آه ... می بینی؟ گره خوردست دیگر کارمان

کاش می شد زندگی مثل نوار ضبط صوت

پیش و پس می رفت با چرخاندن خودکارمان

...................................

تویی که مثل برمودا دلم را جذب خود کردی

به عشق دختران چشم رنگی هم حسادت کن

نیوتن گفت آری، هر عمل عکس العمل دارد

تو هم قانون دوم شخص عاشق را رعایت کن

...................................

اگر چه جنگ میان من و تو کشته نداد

ولی چه سود که هر شب اسیرتر شده ام

دراز دستس کن! سیب سرخ تازه بچین

که زیر بار غمت سر به زیر تر شده ام ...

...................................

در عشق باید از خودت تا بی نهایت بگذری

از خود گذشتم خوب من؛ از تو چگونه بگذرم؟

...................................

تنها تو که باشی کنار من دلم قرص است

اصلا تمام قرص ها جز تو ضرر دارند

...................................

حس و حال همه ی ثانیه ها ریخت به هم

شوق یک رابطه با حاشیه ها ریخت به هم

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید

 آمدی و همه ی فرضیه ها ریخت به هم!

  • نفس خانومی

نظرات  (۵)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • زیباست

    سایت تبلیغات روازدست ندید.

    آیامیخواین ماشینتون روبفروشید مشتری پیدا نمیشه؟

    آیامیخواین خونه بفروشیدیابخریداماخونه پیدانمیشه؟

    یاهمه چیزهای دیگر که میخواین خریدوفروش کنید

    توی این سایت رایگان هرچی میخواین ثبت کنین

    Tablighat12.blog.ir

    وبه راحتی نیازهای خودتون روبرطرف کنید

    تا ثبت تبلیغات رایگان هست وقتو ازدست ندید وسریع تبلیغات ثبت کنید

     

    عالیه :)
    عاشق این شعر هستم :))))
    پاسخ:
    ممنون
    نظر لطفته:)
    دنبال شدید:)
    پاسخ:
    شماهم دنبال شدید
    عکس فوق العاده زیباست :)

    لایکـــ
    پاسخ:
    اوه ممنونم عزیزم:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی