همه چی درهم

هر نوع مطلبی اینجا هس

همه چی درهم

هر نوع مطلبی اینجا هس

دوره امتحانا

من زیاد با بچه هایی که اینجان آشنا نیستم ولی امیدوارم هکی مدرسه ایه امتحاناش رو خوب بده وامیدوارم شما هم برای من دعا کنیدتاامتحانا رو خوب بدم.

ممنون

  • نفس خانومی

نظرات  (۶)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • +
    پاسخ:
    ممنون
    ببخشید اگه ناراحت شدید:(
    آبجی موفق باشی

    اکثرا فک کنم دانش آموز باشیم
    پاسخ:
    مرسی
     چه خوب که اینجا دانش اموز زیاده
  • دخترک ناآرام
  • ایشالله موفق باشی

    بیشتر ما ها بچه مدرسه ای ایم

    البته تا جایی ک من خبر دارم

    فک کنم

    برا ما زیاد دعا کن

    محتاج دعاتم

    پاسخ:
    مرسی عزیزم
    برات دعا میکنم
    ایشالله هرکی بخواد میتونه بهترین باشه
    توام برا من دعا کن که بدجوری امسال سال حساسیه
    موفق باشید.
    هرکی بخونه نتیجه میگیره 
     ایشالا  شما هم خوب  میارین

    وب منو هم دنبال کنید
    پاسخ:
    بله همینطوره
    نتونستم وبتون رو دنبال کنم
    موفق باشی نفش خانوم 😊
    پاسخ:
    ممنون از لطف شما!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی